Termiczne uplastycznianie w przypadku Buny S

Termiczne uplastycznianie w przypadku Buny S jest konieczne do czepności, natomiast nie ma wielkiego wpływu na przyczepność tę właściwość dzięki ,zastosowaniu innych metod. W praktyce dodanie: a. kauczuku naturalnego, b. kauczuku regenerowanego c. zmiękczaczy, jak na przykład pochodnych smoły węglowej lub naftowej. Największą wadą GR-S jest właśnie brak przyczepności; pod tym względem ustępuje on znacznie kauczukowi naturalnemu. Utrudnia to w dużym stopniu otrzymanie wielu artykułów. Przyczepność materiału odgrywa zasadniczą role przy sporządzaniu artykułów składających się z kilku części, jak na przykład opon lub pasów. Jak dotychczas nie ma ogólnie przyjętych metod określania jej wielkości. Przyczepność należy odróżniać od własności – przylepności. Juve określa przyczepność-w następujący sposób: przyczepność – jest to ta własność kauczuku lub jego mieszanek, która powoduje, że. dwie warstwy materiału sprasowane razem przylegają do siebie tak ściśle, że pod działaniem siły materiał się rozdziera, a nie oddziela się w miejscu złączenia powierzchni. Jeżeli przy działaniu siły zachodzi rozdarcie materiału, przyczepność określa się jako bardzo dobrą. [więcej w: projekt wiaty , instalacja odgromowa cena z mostami , instalacja odgromowa cena ]

Powiązane tematy z artykułem: instalacja odgromowa cena projekt wiaty studnia chłonna schemat